Współpraca

English version below

GADULEC został założony pod koniec września 2014 roku. Blog z miesiąca na miesiąc przyciąga coraz więcej czytelników. Tematyka poruszana na Gadulcu to przede wszystkim podróże po Azji południowo-wschodniej, Ameryce Środkowej i Europie, praca sezonowa w Norwegii i na Islandii, życie studenckie oraz sport i aktywne spędzanie wolnego czasu.

CZYTELNICY

Najliczniejszą grupą odbiorców są osoby w wieku 25-34. Mieszkają przede wszystkim we Wrocławiu, Warszawie, Krakowie oraz na Górnym Śląsku. Najczęściej są świeżo upieczonymi absolwentami, pracują w dużych firmach lub prowadzą własną działalność gospodarczą. Są ciekawi świata, aktywni i otwarci na nowości. Dużo czasu spędzają w internecie, gdzie czują się jak przysłowiowa ryba w wodzie. Na Gadulcu poszukują inspiracji, rozrywki, oderwania od rzeczywistości oraz praktycznych informacji o miejscach, które planują odwiedzić.

Miesięcznie blog odwiedza między 15.000, a 30.000 osób (Unikalnych Użytkowników). Fanpage na Facebooku obserwuje 7000 osób, konto na Instagramie prawie 7500, a kanał na Youtubie subskrybuje 1000 osób (dane z lipca 2019 roku).

MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY

Firmy bądź osoby zainteresowane współpracą zapraszam do kontaktu pod adresem:

kontakt@gadulec.pl

Razem, z pewnością, stworzymy idealną kampanię danego produktu, marki czy usługi. Ze swojej strony obiecuję głowę pełną pomysłów oraz indywidualnie dopasowaną ofertę.

ZAUFALI NAM

• Szkoła językowa Maltalingua (wpis pt. “Dlaczego warto wyjechać na zagraniczny kurs językowy” oraz post “Różne oblicza Malty” promujący konkurs).
  • Firma Nev-dama organizująca wyjazdy narciarskie w Alpy (kompleksowa kampania obejmująca wpisy sponsorowane, filmy, promocję w social media).
  • Austria po polsku – zostałam zaproszona na wyjazd studyjny do regionu Górna Austria, w którym brało udział 5 blogerek z Polski; współpraca obejmowała relację na Snapchacie, Instagramie oraz Facebooku; post o regionie powstanie w listopadzie – przed kolejnym narciarskim sezonem.
  • Firma Kupon.pl (wpis pt. “Podróżowanie we dwoje” z niespodzianką dla Czytelników z okazji Walentynek, czyli kuponem zniżkowym na loty).
  • Biuro Podróży Rainbow, które organizuje m.in. objazdowe wycieczki po Meksyku.
  • Region Dolna Saksonia – w czasie Międzynarodowych Targów Turystycznych w lutym 2016 roku, zostałam nagrodzona w konkursie organizowanym dla blogerów. Nagroda to kilkudniowa wycieczka w okolice Hanoweru.
  • Biuro podróży If Activ Tenerife, dla którego przygotowywaliśmy materiały video. W ramach współpracy wzięliśmy również udział w kilku wycieczkach organizowanych przez biuro, po których powstał cykl tekstów o Teneryfie i La Gomerze oraz publikacje w mediach społecznościowych.
  • Klub Podróżników Soliści, z którym promowałam (i nadal promuję) świadome podróżowanie.
  • Biuro Podróży ITAKA (tekst na temat faktów i mitów o Kubie).
  • Firmy odzieżowe takie jak Volcano (współpraca głównie z wykorzystaniem Instagrama) czy Regatta.
  • Firmy kosmetyczne takie jak Carex czy Oillan (promocja na InstaStories).
  • Firma Yachtic, która zaprosiła nas i naszych znajomych na 5-dniowy rejs po Chorwacji, z którego robiliśmy relację “na żywo” na Facebooku, Instagramie oraz Stories. Po powrocie zmontowaliśmy 9 filmów na kanał naszego Partnera.

PRELEKCJE PODRÓŻNICZE

Festiwal Śladami Marzeń

Byłam prelegentką na 3 festiwalach podróżniczych oraz kilkunastu spotkaniach dla osób zainteresowanych tą tematyką. Prezentowałam zdjęcia i opowiadałam o mojej półrocznej wyprawie po Azji południowo-wschodniej, wolontariacie ze słoniami czy programie Workaway.

Do tej pory prelekcje odbyły się w kilku polskich miastach, a dokładniej we Wrocławiu, Poznaniu, Warszawie oraz Katowicach i Jaworznie. Prezentacje prowadziłam sama lub z moim partnerem Damianem. We Wrocławiu zostaliśmy zaproszeni przez Klub Podróżników BIT na Spotkanie z podróżnikiem (kwiecień 2015 rok), Saloniki Smaku (luty 2016 rok) oraz Międzynarodowe Targi Turystyczne (luty 2016 rok). Nasze zgłoszenie przeszło również wstępne eliminacje (wybrano 14 z 40 zgłoszeń), dzięki czemu mogliśmy opowiedzieć o podróży po Azji na Festiwalu Podróżniczym Śladami Marzeń w Poznaniu (luty 2016 rok). W Warszawie miałam prelekcję o moim ulubionym kraju, Indonezji, w kawiarni 8 Stóp (kwiecień 2015 rok). W rodzinnych Katowicach zostałam zaproszona do podróżniczego baru Namaste. Natomiast w Jaworznie opowiadałam o swoich przygodach uczniom Zespołu Szkół Ogólnokształcących z oddziałami integracyjnymi.

Po powrocie z Ameryki Środkowej mieliśmy przyjemność opowiadać o Meksyku, Ameryce Centralnej oraz Kanadzie. Ponownie współpracowaliśmy z Klubem Podróżników BIT, a także katowicką Oazą Szczęścia, Klubem Seniora w Bogucicach oraz Miejskim Centrum Kultury w Bełchatowie.

Organizujesz prelekcje czy festiwale podróżnicze w swoim mieście i uważasz, że Azja południowo-wschodnia czy praca sezonowa w Norwegii to tematy, które mogłyby zainteresować Twoich gości? Odezwij się na kontakt@gadulec.pl – z przyjemnością odwiedzę (odwiedzimy) kolejne miasta i poznamy nowych ludzi!

GADULEC W MEDIACH

Pytanie na śniadanie

• Byłam gościem programu “Pytanie na śniadanie”. Opowiadałam o 2-tygodniowym wolontariacie ze słoniami w Tajlandii. Szczegóły znajdziecie pod TYM LINKIEM.
    • Udzieliłam wywiadu o wolontariacie w wiosce słoni na portalu KOBIETA.GAZETA.PL.
    • Wywiad dla portalu TWOJA RÓWNOWAGA o podróżach, spełnianiu marzeń i wewnętrznej równowadze.
    • Kilkukrotnie tworzyłam artykuły do magazynu ALL INCLUSIVE.
    • Współtworzę magazyn METROPOLITAN KATOWICE (jestem odpowiedzialna za dział “podróże).
    • W maju 2019 roku razem z Filipem Puczyńskim (Sady Puczyński) zorganizowaliśmy akcję Ogarnij Jurę! #trashtagchallenge we Mstowie, którą wsparła Gmina Mstów.

GADULEC has existed from the end of September 2014. Every month my blog is ridden by more and more people. Most posts are about travelling to southeast Asia and Europe, part time job in Norway (I was working as a painter), student life, sport and recreation.

READERS

People age 18-25 are the biggest group who read my blog. Many of them live in Upper and Lower Silesia in Poland. They study or just got master degree. They are active, open-minded and love to travel. They use internet all the time, especially social media. On my blog they are looking for inspiration, enterteinment and practical informations about places which they want to visit.

POSSIBILITIES OF COOPERATION

Companies or people who are interested in cooperation please write me an e-mail:

kontakt@gadulec.pl

Together, for sure, we will create the perfect campaign of your product, brand or service. I’m offering head full of ideas and individual attitude to every client.

TRUSTED ME

• Language school Maltalingua located on Malta (I wrote 2 posts, one was the competition for my readers).
  • Company Nev-dama which organizes ski trips to Alps (it was complex campaign: 4 movies, 3 posts on blog, many posts and photos in different social media).Austria for Polish – I was invited with 4 other bloggers for 4-days trip to Upper Austria (January 2016).
  • Company Kupon.pl – I wrote the post about travelling with partner where I put link to the special ticket with discount for flights.
  • Region Lower Saxony – during International Tourist Fair in Wroclaw (February 2016) I won the competition for bloggers. The prize is 3-days trip to Hannover.
  • Clothing brands as Volcano or Regatta.
  • Travel agencies as Solisci, ITAKA or Rainbow.

TRAVELLING PRESENTATIONS

Few times I made presentations about travelling in front of different audience. Alone or with my boyfriend, I was talking about our 6-months trip to southeast Asia and showing our photos or movies. 2 times it was slideshow during travelling festival and 5 times during travelling meeting (in pub or restaurant). Presentations were taken place in Wroclaw (3 times), Katowice, Warsaw, Poznan and Jaworzno (in high school).

MEDIA ABOUT ME

• On November 2015 I was invited to the polish breakfest TV called Pytanie na śniadanie. I was talking about being a volunteer in the elephant camp in Pai (north of Thailand).
  • There are 2 interviews about me, travelling, volunteering etc. – one in the portal Gazeta.pl and another in the portal Twoja Równowaga.
  • I wrote some articles to the magazines All inclusive and Metropolitan Katowice.